tirsdag 17. november 2009

Mølle

Fra nå av følger jeg Siris personlige treningsopplegg: Første økt denne uka skulle være 6 km fartslek, varierende intensitet og hastighet. Det måtte bli på Sats for å få kustus på jentene og i det hele tatt få ting til å gå i hop. Tenkte jeg skulle prøve meg på et program der, men de nye maskinene med pulsmåler hadde ikke "fartslek". Da fikk det bli "variation". Det viste seg at det først var nesten en halvtime jogg, og så resten mer eller mindre stigning. Men ok. Holdt meg på 9,5 km/t og puls på ca 150-155 den første halvtimen. De siste ti minuttene ble det stigning - 1 og 2 grader, og jeg økte farten til 10,5. Puls først 170, deretter 180. Svetten rant ned i øynene, jeg kjente det skikkelig, men det var aldri ille. Funker bra å løpe til Aleksander Rybak, det må jeg bare innrømme! Deilig avslutning med spurt i 14 km/t.
Noterer ned info fra oppsummeringen - jeg forstår det ikke ordentlig, men senere kan jeg kanskje tolke det (når jeg får en Garmin Forerunner 305 til jul og blir proff - første gang jeg ønsker meg en elektronisk gadget til jul!): Gj.snittspuls 164, makspuls 186. Og så noe mer som jeg har glemt.. Jaja. Biff og vin til middag, nå film. Zzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten