søndag 24. januar 2010

Aïe aïe

Uff ja, har mistet litt piffen. Jul, ekstrem kulde, sykdom, snø på fortauet, alt for mye å gjøre... Jeg tror jeg får være fornøyd med å trene litt rolig akkurat nå, til motivasjonen kommer tilbake for fullt - når det skjer litt mindre på jobb og sosialt. Forrige søndag klarte jeg å komme meg ut på en liten joggetur i hvert fall: 7,5 km, 44 min (5,54 min/km), snittpuls 178 (!), 441 kcal. Føltes bedre enn forrige joggetur, selv om pulsen var høy denne gangen også.

I går ble det endelig en skikkelig skitur uten småbarn på slep - første på mange år, noe teknikk og fart vitner om ;) Men gøy og hyggelig og fint var det. Gikk opp til Skjennungstua der vi (Torfinn, Hanne og et vennepar av Hanne) koste oss med kakao og solboller. Deretter ned til Ullevålseter, og tilslutt køkjøring til Sognsvann. 13,2 km, 1t 38min, 8 km/t, 162 i gj.snittspuls, 693 kcal!

2 kommentarer:

  1. Hei,
    Fant bloggen din inne hos Siri og har nå lest igjennom hele :-). Stum av beundring når det gjelder hvor rask progressjon du har hatt (- selv er jeg ekstremt tungtrent og selv om jeg har løpt siden jula 2008 - er vel maxfarten fremdeles 12 :-))

    Skal bli artig å følge med.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar! Akkurat nå føler jeg som sagt at det har gått tregt en periode, takk og pris at jeg har Siris treningstilbud så jeg er nødt til å komme meg ut i kulda :) Men farten er jo ikke alt, så nå er bare det store målet å gjennomføre halvmaraton i Fredrikstad i april. Ser du har en kjempefin blogg, skal finne inspirasjon der :)

    SvarSlett

 
Blogglisten