mandag 29. mars 2010

Mølle

I dag ble det en rask treningstur på Sats igjen. Jeg har hatt overraskende få mén etter lørdagens strabaser; bortsett fra noen ømme tær og ett stølt lår merker jeg ikke så mye. Og løpeturen i dag gikk uventet bra. 7 km på under 40 min - ikke så raskt at det gjør noe, sikkert, men jeg føler meg ikke sliten i etterkant, og jeg kunne nok ha økt tempoet ved behov. Skal bli spennende å se hvordan det går på Sentrumsløpet! (Ikke at jeg bryr meg så mye om tider, men det hadde jo vært motiverende å spore noe framgang siden september.) Uansett må det gå bedre enn en mølleøkt: Å løpe på tredemølle er først og fremst psykisk trening! Noe så gørrkjedelig, varmt og skummelt (er konstant livredd for å snuble og havne inn i maskineriet...) skal man lete lenge etter.

2 kommentarer:

  1. 7 km på 40 min er jo ikke ille! Jeg hadde trengt fem minutter til.... sukk...

    SvarSlett
  2. Takk for det, nei, jeg synes heller ikke det egentlig :) Det er bare så mange gode rundt meg, som løper så raskt, og som jeg som fersk hobbyjogger sikkert ikke burde sammenligne meg med i det hele tatt. For høye krav til seg selv er skikkelig farlig...

    SvarSlett

 
Blogglisten