torsdag 11. mars 2010

Oppadgående kurve?

Treningscamp i går igjen. Jeg må bare innrømme at jeg ikke er så glad i Parksprint-runden, den er litt for lang til at jeg synes det er greit å holde høyt tempo hele veien. Hadde derfor bestemt meg for å ta en snarvei og kutte et par hundre meter hver runde. Men så bestemte jeg meg for å prøve noen hele runder likevel... Og det gikk i grunnen brukbart, under 4:50-fart. Så tok jeg et par "hvilerunder" på 800 m for å få opp humøret og puste ordentlig ut i pausene. Den siste runden løp jeg 1 km igjen, men litt roligere (5 min+). God og sliten, men det var levelig og fristet til gjentagelse! Totalt 9,5 km og 550 kcal.

4 kommentarer:

  1. Snart får vi tilbake den gamle runden vår, hold ut!!

    Flink var du, og som du krabbet:-)

    SvarSlett
  2. Jeg er imponert over hvor raskt dere løper.

    SvarSlett
  3. Hadde jeg bare hatt vanter hadde jeg krabbet enda en lysstolpe, null problem ;)

    SvarSlett

 
Blogglisten