tirsdag 6. april 2010

JAA!

Jippi - jeg kom på tredjeplass i påskeutfordringen! Og er dermed den heldige vinner av en flott Falke løpevest:


Denne premien setter jeg utrolig stor pris på, det er veldig motiverende å ha fine klær på seg når man trener, og foreløpig har jeg ikke fått opparbeidet meg noen stor løpegarderobe... Så takk til Hanne Lyngstad som donerte premiene! Og takk til Siri for den fine utfordringen, som inspirerte flere av oss til å komme et steg videre.

Låret er litt bedre i dag - jeg kommer på Treningscampen i morgen, men kommer til å ta det rolig i den korte løypa, med mindre smertene forsvinner helt.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer! Digger glade vinnere:-)

    SvarSlett
  2. Men du er jo helt rå, da.... Over 70 km! Og ingen vondter på deg?

    SvarSlett
  3. Ingen vondter? Er du gærn! Men jeg lever:-)

    Var hos Bjørnar i går og fikk kvitta meg med de verste 21km-følelsene i beina!

    SvarSlett

 
Blogglisten