lørdag 24. april 2010

Sentrumsløpet

Så har jeg deltatt på Sentrumsløpet også! Det var absolutt en positiv opplevelse. Etter en del stress på formiddagen (mye organisering og logistikk når man har to småunger som skal transporteres hit og dit og passes her og der - stor takk til tante Hanne som hadde dem når vi løp! :) - i tillegg til å sørge for seg selv og alt man trenger) sto jeg klar med både riktige sko og iPod i god tid før start. Løp i pulje 3, men var litt "frekk" og startet noe tidligere enn målsetningen på 56:30 skulle tilsi. Følte meg ikke frekk lenge - jeg løp forbi sikkert 1000 mennesker, så her er det mange som har lite selvinnsikt! Skal prøve å ikke være sur og grinete, men det var en smule slitsomt å springe så ujevnt - få farten bremset helt ned for så å måtte ta en spurt på fortauet for å komme seg forbi folk. Nåja. Hovedpoenget er - tata - at jeg perset! 55:04 ble den offisielle tiden, som stemmer med min egen (55:07 - se flere detaljer her). Det gir en snittid på 5:31, som er godt over forventet. Det beste var vel at jeg hadde mer å gå på, at komfortsonen min er utvidet :P, og at det gikk så greit hele løypa gjennom. God musikk (bl.a. mye Aha, Pulp, Rybak, Bowie), fint vær, lette ben, psykisk deilig å ha mange bak seg... Régis og Torfinn gjorde også gode løp (resultatliste her), og alle var enige om at det hadde vært en fin dag :) Den ble avsluttet på Santino's med Siri, Åshild, Ingunn osv. fra camp'en, og mange andre. Veldig hyggelig!

6 kommentarer:

  1. Gratulererer med vel gjennomført og ny pers.
    55 er målet mitt for 2010 (selv om jeg har mine tvil), jeg får finne deg neste gang og bite meg fast :-)

    SvarSlett
  2. Ja, vi får brøyte oss gjennom menneskemengden sammen :)

    SvarSlett
  3. super 10´er debut Astrid!!

    Stolt av dere campere:-)

    SvarSlett

 
Blogglisten