tirsdag 2. februar 2010

Styrke

Nok en treg uke - ble ikke så veldig imponert over min egen innsats forrige intervalløkt heller: tempoet var tregt (over 5 min i gj.snittshastighet) og pulsen forferdelig høy (opp i 195 hver eneste runde, så mannen med ljåen i den siste svingen hver bidige gang). Hadde brukt 16 min på parksprinten, minst! Men jeg velger å skylde på snø og kulde - og så veldig farlig er det jo ikke, heller. 9 km totalt, 50 min.

I helgen skulle jeg gjerne ha trent, men det var alt for kaldt og surt i Göteborg, så det gikk bare ikke. Uka startet likevel bra med styrketrening i regi av en alltid like inspirerende og energisk Siri! Det var en vekker - jeg er ekstremt svak i overkroppen, klarte nesten ikke å gjennomføre øvelsene fordi armene ikke ville bære meg. Den "catslide"-øvelsen var jo helt galskap - men jeg hadde veldig, veldig godt av det!

Denne uken skal jeg ha tre økter, med intervall på onsdag og en langtur (rolig!) på søndag. Forhåpentligvis kommer jeg litt i siget igjen da.

Enn så lenge sitter jeg på sofaen og spiser potetgull :)

1 kommentar:

  1. Nyt potetgullet med god samvittighet. Og gled deg til i morgen;-)

    SvarSlett

 
Blogglisten