tirsdag 2. mars 2010

SATS

Nei, nå må jeg bare komme i gang igjen. Under seks uker til Fredrikstadløpet - HALVMARATON! Og jeg løper knapt et par kilometer før jeg blir anpusten som en blåsebelg. Fra i dag er det derfor full skjerpings. Ikke lenger lov å skylde på snøen - jeg betaler jo tross alt mange hundre kroner i måneden for den grusomt varme og grusomt tørre lufta på SATS. Men romaskin har de, og det er faktisk en ganske bra greie. Tar både legger, lår, mage og armer/skuldre - dessuten er det ikke så kjedelig som tredemølle, og ikke så slitsomt heller.
Dagens tall: 5 km/30 min, 10 min romaskin, situps, "spiderman".

Oppdateringer siden sist: 7. februar: Parksprint - 2 km (!), 10.13. Løp 7 km etterpå.
Onsdag 10. februar: Treningscamp - 9 km. Godfølelse!
Onsdag 17. februar: Treningscamp - 6 km (Bislett). Fælt!
Mandag 22. februar: Treningscamp Bislett - 5 km + styrketrening med Siri. Bra!

PS. Avsluttet med pizza og rødvin på Santino's :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten