mandag 2. november 2009

Alt nytt

Ny laptop, nytt treningstøy, ny høststemning, nye klær på jentene, ny Mamma Mø-DVD. Ny uke osv. Jeg blir helt euforisk av å sitte inne i en varm stue med store vinduer mot det svarte, kalde, våte mørket der ute. Jentene er rolige og søte, det gikk greit både å levere og hente dem i dag - jeg elsker å bo i Oslo sentrum med busser og trikker i alle retninger annenhvert minutt!

Tenkte jeg skulle begynne å føre loggbok over treningen slik at jeg får bedre oversikt over forberedelsene frem mot Göteborgsvarvet i mai. Eller, Fredrikstadløpet 11. april aller først, og deretter Sentrumsløpet før den store finalen.

Startet å løpet rett før Oslo Maraton - løp da 10 km på 1.03. Etter det har jeg løpt Nøklevann rundt på 58 min og Human Race på 55 (begge ca. 10 km). I går var det tid for min første spurt med 15 min på 3 km. Det var faktisk det verste løpet hittil... Régis holdt til og med på å slå meg!

Har kommet over "Siris Treningscamp" som er et gratis treningstilbud til alle som ønsker å løpe i fellesskap - intervaller etter nivå, hver onsdag kl. 20. Kjempekjekt å ha en ekstra motivasjon til å komme seg ut i høstmørket!

Det ble mye løping i helgen, så i dag har jeg pause. I morgen er planen å løpe rolig på SATS, og så er det Treningscamp på onsdag. Lørdag skal jeg løpe 5 km-løype på Lørenskog - Torfinn nekter meg å slite meg ut på halvmaraton allerede, og det har han sikkert rett i. Jeg trenger mer mengdetrening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten