søndag 29. november 2009

Influensajogg

Nåja, så ille var det kanskje ikke, men jeg har hatt feber et par dager og burde vel strengt tatt holdt meg under teppet... Men hallo, har ikke løpt siden tirsdag og det klødde i hele kroppen. Dessuten fikk jeg tilsendt et drikkebelte fra Kondis i går, det var jeg jo bare nødt til prøve. Og attpåtil hadde Torfinn lyst til å være med på en joggetur! Vi startet rolig Bygdøy-løypa mi - men jeg ble veeldig anpusten - som jeg nå endelig fikk målt lengden på: 6,5 km. Deretter løp vi langs E18 bort til Aker brygge, og så fortsatte jeg alene hjem igjen, med en liten svipptur opp mot Bygdøy Allé på høyde med Adeline og Damien. Føltes bedre mot slutten. 13 km, 1.15.35. 5,45 gj.snittsfart/km. Snittpuls 171, makspuls 183. 755 kcal. Beltet var genialt, så lett at jeg helt glemte det og ikke fikk gitt juice til Torfinn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten