fredag 13. november 2009

Opptur

Endelig fikk jeg opp hastigheten litt! Siden treningen onsdag ble en fiasko, var jeg nødt til å få opp pulsen litt i dag. Fristet ikke mye å dra på Sats da vi kom hjem kvart på fem i iskaldt snøvær... Men på med boblejakker og refleksvest og ut i vinden. Siden jeg er så lite glad i å løpe på mølle, fant jeg ut at det var like greit å løpe fort og bli ferdig med det. Så etter litt oppvarming satte jeg farten til 12 km/t og bestemte meg for å løpe 5 km på 25 min., koste hva det koste ville. Og det gikk! Men de siste fem min., den siste km var rimelig tung. Måtte kjempe for å holde ut! Utrolig glad for at jeg klarte det. For ikke så veldig mange uker siden ble jeg totalt utkjørt etter et par minutter med 11,5 km/t! Tror intervalltreningen i Frognerparken har gjort underverker... Men nå er jeg skikkelig sliten! Godt det er fredag, helg, ikke noe arbeid hengende over meg, tur til Fredrikstad i morgen, rolig langtur på søndag mens jentene er hos Isabelle. Amagasinet, Nytt på nytt, sjokolade og appelsinjuice!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten