onsdag 2. desember 2009

Intervall

Endelig onsdagsintervall igjen, etter noen ukers fravær. Vi var ganske mange, og det var gøy - hvis man kan si det om noe såpass smertefullt - som vanlig! Jeg er litt pysete og holder meg til den midterste runden, men i dag følte jeg at kroppen fungerte ganske godt i hvert fall. Bortsett fra da jeg prøvde å holde Torfinn unna midtveis i en runde, det var særdeles lite lurt og jeg kjente momentant at bena ble stive og farten gikk rett ned i kjelleren. Sånn går det når man er overmodig! Begynner å kjenne noen navn nå - Asta, Lisa, Michael... Det er god stemning, veldig bra! Dagens tall: Totalt 9,55 km. 544 kcal. Rundene gikk på 4,35, 4,43, 4,51, 4,48, 4,49, 4,41 per km, dvs. i reell tid: 4,28, 4,34, 4,37, 4,39, 4,43, 4,34. Pussig, ja, hvordan den siste runden var så vanvittig mye lettere enn de andre... Bare fløy avgårde. Trodde jeg, da, helt til Torfinn knuste meg i den siste bakken. En annen god nyhet er at snittpulsen ikke var så verst; henholdsvis 163, 166, 168, 170, 171, 172. En ting å bemerke: Høyeste puls var på 189 på alle de 5 siste rundene. Er det bare tilfeldig, eller er det makspulsen? Den miderste runden er tydeligvis 970 m ca. Ah - nydelig følelse nå, men jeg gruer meg allerede til Parksprinten på søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten