tirsdag 1. desember 2009

Akademisk aggresjon

Kortversjon av lang historie: Konflikter på jobb, hater konflikter, blir sinna selv, hater at andre er sinna. Har brukt alt for mye tid og energi på det der i det siste, og selv om det er litt utenom det fine tre-økters-treningsprogrammet mitt, fant jeg ut at beste vei ut av uføret ville være å løpe meg en liten tur i kulda med Ricochets dundrende på øret. Det funka bra, selv om Ricochets kanskje ikke er den beste løpemusikken. Jeg må dessverre innrømme at det gikk fortere med Rybaks spenstige felegnikking :P Nuvel, det skulle bare være en rolig "restitusjonsøkt" og det går jevnt oppover helt til Ullevål sykehus, der jeg snudde og løp hjemover igjen. For å få litt lengde på det, løp jeg vestover mot Skøyen stasjon på slutten. Det ble 8,65 km på 52 min, 6,02 min/km, gj.snittspuls 154 (fornøyd med det, for én gangs skyld ikke så skyhøyt! Skal dog sies at jeg stoppet endel på rødt lys), maks 178. 493 kcal. Denne gangen var også de første 6 km tunge før det løsnet - men også denne gangen var stigningen den første halvdelen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten