tirsdag 15. desember 2009

SATS

For en gangs skyld hadde jeg ikke så lyst til å trene! Utrolig merkelig... tsk tsk. Men vi måtte jo få litt fri fra ungene, så miniSats fristet - og skal man først bort dit kan man jo like gjerne forbrenne noen kalorier i stedenfor å sitte i badstua en hel time. Jeg hadde først tenkt å ikke løpe, men heller sykle, bruke vind-i-håret-på-stranden-jeg-bare-elsker-å-trene-maskinen og/eller ro. Men, vel, siden jeg kanskje ikke rekker å trene i Frognerparken i morgen, kunne jeg ikke ta sjansen på så mange dager uten å løpe! Derfor ble det fartslek som på treningsprogrammet. 6 km på tredemølle, 35 min, 460 kcal. Økte farten hver gang det var stigning (program "variation"), opp til 13,5 km/t, og en spurt på 14 km/t tilslutt. Deretter 5 min romaskin. En fin økt - syntes det var herk å løpe på tredemøllen i begynnelsen, som vanlig, men det gikk seg til. Det er så varmt der! Angret på at jeg ikke hadde ipod med. Så på friends og en annen såpeserie, fungerte forsåvidt, men bedre med Rybak på øret.
Hjem til reinsdyrskav og en nydelig Crozes Hermitage fra 2003 - her feires det fortsatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten