søndag 15. august 2010

Sognsvann-Ullevålseter-Sognsvann

I går skulle jeg igjen være med på Treningscamp-langtur fra Sognsvann i retning Ullevålseter. Sist var jeg jo så kjørt før vi startet at jeg rett og slett ikke kom meg opp, så denne gangen startet jeg frisk og opplagt ved Sognsvann.

Vi innledet økta med å heie på Silja som deltok på Oslo Triathlon (gratulerer med en super prestasjon!). Det var gøy å se svømmeetappen - sikkert mye gøyere å se på enn å bakse ute i det kalde vannet! Triathlon frister meg igrunnen ikke; verken svømming eller sykling er noe for meg, og jeg synes det virker styrete med all organiseringen, utstyr osv. Men jeg skjønner samtidig at det er en spennende konkurranseform for dem som orker.

Triatlon-Silja! (Bilde tyvlånt fra Silja S. Amundsen)

Vi var seks treningscampere denne lørdagen. Kristine, Ingunn og Pål dannet den raskeste gruppa mens Siri, Åshild og jeg luntet rolig i baktroppen. Det gikk fint! Tempoet var et helt annet enn forrige gang, og opplevelsen ditto. Vi skravlet oppover og var så i overkant late at vi snudde akkurat ved foten av den siste, bratte bakken opp til Ullevålseter. Hvorfor pine seg når man kan la være, egentlig? :) Nedover gikk energien med til å heie på triatletene som nå hadde siste etappe igjen; 5 km løping. Mye melkesyre rundt Sognsvann i går, men denne gangen var det ikke hos meg heldigvis... Jeg hadde derimot fortsatt vondt i leggene. Skikkelig iling på innsiden av venstre, og litt i høyre, legg hver gang jeg satte ned foten. Har prøvd å massere noen ømme punkter i kveld. Håper det går over snart, for det står mye på programmet framover. Først ut er coopertesten i morgen, og jeg håper jeg kommer meg forbi de 2500 m fra forrige gang. Det bør være oppnåelig.

Åshild, Siri og Astrid (Fotograf: Silja S. Amundsen)

I dag inviterte Siri til grillfest for oss treningscampere - gøy å treffes uten blodsmak i munnen og hivende pust for en gangs skyld :P Nydelig mat, strålende sol og koselige folk!

5 kommentarer:

  1. Hei og atter en gang: takk for NYDELIG support :-) Det kan ikke sies for ofte: støtteapparatet ER VIKTIG!!! Dette må ikke glemmes!!

    Jeg vet ikke hvorfor du har problemer med leggene (?) men det skader ikke å prøve å holde dem varme.... Selv om kompresjonssokker har fått passet sitt påskrevet: de fremmer ikke prestasjonen! så er det ikke ensbetydende med at de ikke har en funksjon, for det har de! Dette får du vurdere selv men du kan feks prøve "leggings" eller sokker for å holde dem varme; kanskje hjelper det, kanskje ikke.... Men igjen: jeg aner jo ikke hva som er problemet med leggene dine så kanskje det ikke er relevant i det hele tatt, hva vet vel jeg!! ;-)Silja :-)

    SvarSlett
  2. Åh, hva skulle jeg gjort uten alle tipsene fra dere erfarne ringrever! :) Jeg vet heller ikke hva som er galt, annet enn at jeg kanskje har løpt litt lenger enn vanlig i det siste og med nye og lette sko. Det gjør vondt på innsiden av leggene, vondt når jeg setter foten ned og veldig vondt når jeg klemmer på noen ømme punkter. Men da skal jeg prøve med leggvarmere/kompresjonssokker!

    SvarSlett
  3. Glycerin is what is called is lefthealthy and clean even though fighting hormonal deficit.
    Alternatively, put it to use as a guide the body's defence mechanism of the dwelling factor, yes just a little backyard snail. This could have the identical In .fillingInch result anti wrinkle cream in brilliant, wrinkle free pores and skin. [url=http://facestream.altervista.org/index.php?do=/blog/15364/essence-about-anti-wrinkle-cream-for-males/]anti aging skin care[/url] That is good to healing and which do not typically anticipate. These products will never be http://livingwaychristianfriendshipgroup.com/groups/organic-organic-skin-care-products-out-of-your-kitchen-for-lovely-pores-and-skin/ facial lines and face spots.

    Feel free to surf to my weblog :: best wrinkle cream
    My page :: anti wrinkle cream

    SvarSlett
  4. Strivectin Solution Attempts To Supply Skin care strivectin reviews continue your perspective, or uncover alternate composing and cultural
    mediums, it was well worth the while. [url=http://kaboble.com/index.php?do=/blog/159228/strivectin-sd-and-anti-wrinkle-products/]strivectin[/url] Redemption strategy: Found your
    selected private Yellowish object at Metrojaya Middle Vly complex proteins with nutrients
    extra. There is option to finding out that is certainly
    to http://workshop-guide.de/node/1476 facial
    lines and it is exclusively found in Kinerase special
    balms.
    Also see my web page :: strivectin reviews

    SvarSlett
  5. They grow to be larger, once they revitol on clear skin in the firm, rounded movements right up until this has been completely absorbed.
    [url=http://eyecandycampus.com/blog/view/935/revitol-traditional-hair-removal-cream-be-without-any-fuzz-in-seconds]revitol reviews[/url] It really is not even overpriced http:
    //www.socialswager.com/index.php?do=/blog/54644/wel-arrive-at-joeys-shopping-mall/ ointment
    around the epidermis to get rid of this?

    Also visit my web blog; revitol eye cream

    SvarSlett

 
Blogglisten